Thursday, October 27, 2005

人心不足蛇吞象

昨天放工後到了cwb 百德新街逛逛, 從來是在櫥窗外看看便罷了, 因那些鋪子的貨品昂貴, 感覺是有錢人跟明星的地方, 但我從某人的blog 看見了一個可愛的白色毛毛包包, 一看便喜歡了, 於是獨個兒便勇敢地往目標進發去, 看看多昂貴...... 當我找到那店子, 發現櫥窗的設計很有格調, 心想該進去嗎?? 跟著我心頭另一股勇氣湧上來, 於是我走進了'名店', 果然是'名店'啊~~!!! 陳列有序, 隋便拿柩的衣服也要兩千多元... 看了一會後, 看不到那包包, 一問之下原來那是還沒display 的新貨品, 售貨員妹妹拿來了白色跟啡色的包包讓我細看... 原來這價錢也不是天文數字, 於是試了良久, 還是白色的好, 走上櫃前付款去....... 由於it card 可有9折, 於是我先付錢, 小妹找來有it card 的同學仔下星期一同往取包包便成了....當是自己的生日禮物吧! 心中有些後悔, 好像大花茼... 但女人的藉口多的是....

男友這星期四, 五往珠海, 我的指甲很可怕, 崩入肉了... 為了令自己的生日可靚靚, 於是對自己好一點... 放工後乘機到cwb 找may 修甲, 看她拯救我的食指, 真的有點太太feel 呢~!

我的購買慾, 想一得二... 難怪 drew drew 說我人心不足蛇吞象....
星期六跟舊朋友仙迪實行她的鑽石大計, 到時候的我又能盡展所長了~~

2 Comments:

Blogger Seva Alieva said...

Harriet Miers Withdraws Nomination
Washington Post White House Reporter Michael Fletcher will take questions on Harriet Miers's decision to withdraw her nomination to the Supreme Court.
Find out how to buy and sell anything, like things related to how to repair a road bicycle on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like how to repair a road bicycle!

7:56 AM  
Blogger Emily Santiago said...

Harriet Miers Withdraws Nomination
Washington Post White House Reporter Michael Fletcher will take questions on Harriet Miers's decision to withdraw her nomination to the Supreme Court.
Find out how to buy and sell anything, like things related to arkansas highway construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like arkansas highway construction!

7:57 AM  

Post a Comment

<< Home