Saturday, October 29, 2005

又買....


星期六, 起床己是十一時半了, 跟drew drew 和他妹妹們往酒樓飲茶, 之後, 我和他一同到銅鑼灣, 他便學車去, 我獨自在四處閒逛, 行了兩小時呢, 一不小心又買了耳環, 那隻小鴨子多可愛, 但我怕沒機會穿帶吧.... 而小兔子更是可愛極了~
逛了兩小時, 朋友仙迪致電告知稍遲才跟我會合, 於是跟剛剛學完車車的小drew 先找了一所茶餐廳邊吃邊等, 讓仙迪到來, 他便往長沙灣會合他的朋友們打高爾夫球去. 我跟仙迪很耐日子沒有一起行街街了, 彼此好像是陌生了, 可能是以往自己都是以男友為重, 錯過了很多跟朋友相聚的機會.... 人大了, 很多的觀點跟同學仔時期也不同了, 但彼此也學會尊重和聆聽, 才是不損有誼的不二法門.





買不到心頭好的仙迪, 結果跟我到了麻布荼坊, 原來她只吃過了早餐, 她點了一客晚飯套餐, 我點了一個綠茶甜蕃薯雪糕, 怎料正想大家合照時....那雪糕卻倒塌下來..... 但味道可口, 值得一試呢~!
我其後跟drewdrew 會合, 那天晚上跟他的朋友們吃京菜, 點菜三百元以上, 送來了北京填鴨一隻, 味道很不錯呢! 期間朋友們說著他們的股票, 供樓的息率, 覺得自己從沒打算, 真的要計劃計劃....
幸好做了第一步, 剛從drewdrew 姑姐那邊做了一個人壽保險加基金的投資, 算是總好過不停地購物吧...~!

2 Comments:

Blogger Linda Johnson said...

Get Real Only Worth $263,640.18?
Posted by Stowe Boyd Guido van Nispen alerted me to this cool Technorati applet cool Technorati applet, that calculates the value of your blog: Inspired by Tristan Louis's research into the value of each link ...
Find out how to buy and sell anything, like things related to arkansas highway construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like arkansas highway construction!

4:39 PM  
Blogger Rod said...

I was just browsing and found your blog. Very Nice! I have a free movie downloads site. In addition to free movie downloads, you can find options for downloading various movie players. Please visit, check it out and enjoy!
Rod

8:50 PM  

Post a Comment

<< Home