Wednesday, November 16, 2005

烏雲蓋頂

今天天氣涼了很多, 天色也陰陰的. 跟我心情一樣.... 同事p被老板炒走, 早上一清早致電回來, 極簡單地交代了幾份report要跟進, 老實說, 我很討厭那些expense reports, 亂得不得了, 竟發現自己的病假紙也在其中.... 心情開始低落起來, 還未回復過來, 又多了其他的問題, om 不會幫我, 應該是沒有人能 give me a hand... 整天頭上滿佈烏雲, 笑容失蹤了... 真的眼淚在心裡流...


幸好晚上機師朋友跟我到老蘭, 喝了點酒...吃過晚飯, 多謝 Ed, 送了美味古古力, 替我在LON 的Marks & Spencer 買了高貴Dairy 一本.



買了一張 My melody 貼紙, 少女得很, 心靈好像得了安慰.

1 Comments:

Blogger Askinstoo said...

Just thought I'd let you know about a site where you can make over $800 a month in extra income. Go to this site   MAKE MONEY NOW  and put in your zip code..... up will pop several places where you can get paid to secret shop, take surveys, etc.  It's free.  I found several and I live in a small town!

7:58 AM  

Post a Comment

<< Home